Als klant wilt u graag dat een bedrijf goed bereikbaar is. Wanneer u namelijk het bedrijf opbelt wilt u dat er iemand is die u gelijk te woord kan staan. In de realiteit is dit vaak, helaas, nog niet zo. Ondernemers kunnen het zich niet permitteren om een medewerker aan te nemen die voor hen de telefoon op kan nemen namens het bedrijf. Dit kost vaak teveel geld, omdat klantenservice iets is dat toch elke dag fulltime nodig is. Als de klant dan een vraag heeft, neemt de ondernemer uiteindelijk zelf de telefoon meestal op of beantwoord zelf de mail van de klant. Dit is niet ideaal voor de klant en voor de ondernemer, omdat ze klant op deze manier vaak lang op reactie moet wachten en omdat de ondernemer zo veel tijd kwijt is aan het helpen van klanten met hun vragen of klachten. Als klant wil je graag direct geholpen worden, en de ondernemer wilt dit graag ook waarmaken omdat de klant erg belangrijk is voor het bedrijf. Het tevreden houden van de klanten is soms nog wel lastig als het op deze manier gebeurt. Het is echter mogelijk om voor zeer weinig geld toch de klant telefonisch te woord kunnen staan door middel van telefoonopname. Dit wordt dan verzorgd door een ervaren bedrijf dat zich bezig houdt met opname van de telefoons voor bedrijven. U hoeft zich hier dan geen zorgen meer om te maken, omdat de medewerkers van zo’n telefoonservice zich goed inlezen op uw bedrijf zodat ze de klant op een goede manier te woord kunnen staan en kunnen helpen bij vrijwel al zijn of haar vragen. Zo heeft u dus eigenlijk uw eigen personeelslid, maar die hoeft dan niet aanwezig te zijn bij uw bedrijf. Zo houdt u ruimte over en bespaart u bovendien ruimte. Duur is zo’n antwoordservice ook niet. |
Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |