De mening van klanten

Na jarenlang veel tijd er in gestoken te hebben loopt het bedrijf goed, de 70-80 uur die per week werd gemaakt om het bedrijf stabiel te maken is nu verleden tijd. Er kunnen normale werktijden worden aangehouden. Om het bedrijf lopende te houden staat het punt innovatie bovenaan, zonder vernieuwing is er geen nieuwe redenen dat klanten tot aankoop gaan. Daarnaast blijft de concurrentie niet stil zitten en ook zij komen met innovaties. Om omzet te blijven genereren moeten de huidige klanten tevreden blijven, dit kan alleen als er aandacht aan hen wordt besteedt. Het bedrijf moet meegaan met de ontwikkelingen die op de markt afspelen om niet achter te raken. Zo zijn er steeds meer bedrijven die over een mobiele website beschikken. Dagelijkse spelen er nieuwe veranderingen af waar rekening mee gehouden moet worden en proberen hierop in te spelen. 

Huidige en potentiele klanten hechten veel waarde die aan ze wordt gegeven, dit kan ook het duwtje over de drempel zijn om voor een bedrijf te kiezen. Er zijn namelijk genoeg bedrijven die hetzelfde aanbieden alleen de service, de mogelijkheden en het personeel onderscheidt zich van elkaar. De waardering die zij vragen is als bedrijf aandacht te geven, laat zien dat de mening van de klanten een waarde hebben. Om hierop goed in te kunnen spelen is het belangrijk om een telefoonservice in te schakelen, zij zijn verantwoordelijk voor de telefoonopname zodat een bedrijf altijd bereikbaar is. Zij beantwoorden als het ware alle inkomende oproepen. Als ondernemer is het ook mogelijk om per inkomende oproep te beslissen of deze wordt doorgeschakeld. Na inschakeling kunnen de oproepen nog altijd zelf worden beantwoord. Als de klanten aan de telefoon een vertrouwde stem aan de lijn krijgen merken zij dat op, dit is al een manier om waarde aan de klanten te geven en dit is zeker het geval als de telefoniste de klant herkent.

Voor meer info : https://www.bizziphone.com