Kwaliteitsplein
Bedrijven

Wanneer je zelf niet meer de telefoon kan opnemen

Is je bedrijf aan het groeien en mis je wel eens een telefoontje? Schakel dan een telefoonservice in! Deze service neemt jouw telefoontjes aan en verbind ze door met jou wanneer het jou uitkomt. Komt het niet uit, dan geeft de telefoniste dit door en belt dan later terug. Jij kan natuurlijk ook terugbellen. Een telefoonservice klinkt een beetje oubollig, maar het is echt een uitkomst voor vele bedrijven. Een telefoonservice vindt je vooral in bedrijfspanden die kantoren in het pand verhuren. Wanneer er geen telefoonnummer bij je bedrijf staat, maar wel adresgegevens kunnen klanten op deze manier het telefoonnummer achterhalen. Ze krijgen dan als eerste de telefoniste van de telefoonservice aan de lijn en jij vraagt dan natuurlijk of je doorverbonden kan worden. De telefoonservice is als het ware jouw receptioniste die je niet in dienst hebt. Heel erg handig dus!

Een telefoonservice inhuren voor je bedrijf

Een telefoonservice wordt ook wel een antwoordservice genoemd. Op deze manier zorg je ervoor dat je klanten jou nooit meer mislopen en dat de klanten ook altijd een vriendelijke stem aan de telefoon krijgen. Deze service zorgt er voor dat elke telefoontje naar jouw bedrijf wordt aangenomen. Dankzij het inhuren van een telefoonservice kun jij je meer richten op je eigen werkzaamheden en vergroot je ook nog eens je klanttevredenheid. Want zeg nou zelf, we willen allemaal dat de telefoon wordt opgenomen als we iemand bellen. Op deze manier ben je ook altijd telefonisch bereikbaar, een dikke pluspunt. Want we vinden het vaak een negatief punt wanner ons telefoontje niet wordt opgenomen. Je speelt de klant op deze manier door naar de concurrent, en dat wil je natuurlijk ook niet. Wanneer je gebruik maakt van een telefoonservice vergroot je je kansen op de markt, en dat wil natuurlijk iedereen!

Voor meer info :