Zilveren kruis contact

mei 6, 2014 0 Comment

Hoewel u veel informatie al online kan vinden, is er gelukkig ook een zilveren kruis contact waar u nog directer uw vragen kan stellen. Op het internet staan er veel gestelde vragen met daarbij de antwoorden die daarbij horen. Dit staat nog vermeld naast de algemene informatie die mogelijkerwijs voor de meeste bezoekers van toepassing zijn. Maar er bestaan allerlei redenen waarom een Zilveren kruis contact prettiger is om direct te gebruiken. U kan dan uw persoonlijke situatie voorleggen en om een bevestiging vragen of uw situatie geldt voor de informatie die u zojuist las op het internet.

Zilveren kruis contact voor al uw vragen

Geen enkele vraag is te gek voor het zilveren kruis contact. Het gaat hier om uw verzekering en ziektekosten. Het is meer dan logisch dat u hier zekerheid en duidelijkheid over wilt. Zo staat de klantenservice klaar om vragen te beantwoorden met de volgende onderwerpen:

  • Betalingen
  • Verhuizingen
  • Omstandigheden tijdens vakantie
  • Opzeggen of aanpassen van verzekering
  • Het gebruik van de verzekering

Dit zijn allemaal algemene situaties. Wanneer u hiermee te maken heeft, dan gaat het om persoonlijke punten die minder snel te vinden zijn op de website. Daarom is een contactservice ideaal, om er toch zeker van te zijn dat u kan rekenen op de verzekering.

Via chat of telefoon

Veel mensen zullen sneller de telefoon pakken als zij iemand persoonlijk willen spreken. Het zilveren kruis contact wordt op verschillende manieren aangeboden. Zo is het ook mogelijk te chatten met iemand via de servicedesk. Dit kan handig zijn als u al online aan het zoeken bent naar informatie. Ook via de chat heeft u een persoonlijk gesprek met iemand. Deze persoon helpt u verder op weg om tevens de informatie op de website te vinden waar u baat bij heeft. Bellen is ook mogelijk via een van de lijnen van de klantenservice.

 

Voor meer info : http://deklantenservice.nl/bedrijven/zilveren-kruis-achmea-contact/