Als jij je eigen organisatie met een eigen kantoor gaat beginnen is het heel belangrijk dat je de juiste kantoorartikelen hebt zodat de dagelijkse werkzaamheden gedaan kunnen worden. Het is dan ook erg belangrijk om rekening te houden met het aantal medewerkers dat er op je kantoor aan het werken zal gaan. Wanneer jij meer medewerkers in dienst hebt zal je ook meer artikelen moeten hebben. Bureaus, computers, printers en bureaustoelen. Het zijn allemaal dingen waar je rekening mee zal moeten houden.
Bureau(stoelen)
Het is van belang dat je goede bureaus en bureaustoelen hebt voor je medewerkers en natuurlijk jezelf. Mensen krijgen heel vaak lichamelijke klachten omdat ze niet de juiste bureaus en bureaustoelen hebben. Het is van belang dat de tafels en stoelen te verstellen zijn. Dit omdat mensen dan de tafels en stoelen kunnen verstellen naar ideale hoogtes voor hun lichaam. Een bureaustoel hoort ergonomisch verantwoord te zijn.
Computers
Vandaag de dag ontkom je er als bedrijf eigenlijk niet meer aan dat je met computers gaat komen te werken. Afhankelijk van jouw budget en werkzaamheden zal er bepaald worden wat voor computers handig zullen zijn voor de organisatie. Wanneer jouw bedrijf veel doet met grafisch vormgeven zal de keuze al snel op Apple computers vallen. Mocht dit niet zo zijn zullen het toch vaak computers worden die op Windows opereren. Het bespaart je namelijk zeker een hele boel geld.
Printers
Goede printers zijn ook erg belangrijk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een continuous inkjet printer of een klein karakter inkjet printer. Ook zal je afhankelijk van het aantal mensen moeten bepalen hoeveel printers er nodig zullen zijn. Het is gebruikelijk dat er op kantoor ongeveer 1 printer op de 5 man aanwezig is. Dit is om alles altijd zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Niemand heeft zin om lang in de rij staan om hun stukken uit te printen.
|
Voor meer info : http://www.kba-metronic.com/nl/ |
Als jij je eigen organisatie met een eigen kantoor gaat beginnen is het heel belangrijk dat je de juiste kantoorartikelen ...